2012. május 7., hétfő


A bagoly, mint jelkép – a görög Pallas Athene istennő „kedvence”, a bölcsesség, egyúttal a női princípium, tehát a női bölcsesség jelképe is.


Hát kedves hölgyeim ezt a szösszenetet itt olvastam sok más okossággal egyetemben.
Bármilyen és bármekkora jelentőséget is tulajdonítanak eme (szerintem) szép madárnak, tény, hogy napjainkban igen kedvelt figuraként van jelen a mindennapokban. Nekem is nagyon tetszik, mint díszítő elem és könnyen lehet, hogy még pár munkámon alkalmazni fogom::))
Sikeresen kipihentem magam a vásározás fáradalmaiból, most újból jöhet egy kis munka::))
Az éjszakai munkálkodásom eredménye ez lett. Illetve ezek:)
Hogy tetszik?? 
Szerintem nagyon cukik:)
A mintát itt vettem.

baglyos pénztárca

owl purse



 És, hogy kerek legyen az egész zárjuk a sort a híres rímfaragó soraival::))

Romhányi József:

 A bölcs bagoly
 
A tudós bagolyné tojt egy kis utódot,
de az nem lett okos, sőt inkább ütődött.
Atyja, a nagyhírű egyetemi dékán
sokat bosszankodott lüke ivadékán.
Hasztalan unszolta:
  - Magolj,
  fiam, bagoly!
Hiába korholta, intette,
kölkét ez csak untatta.
Utálta az egyetemet, órák alatt legyet evett.
Nem csoda hát, hogy a halálmadár-vizsgán
csak ücsörgött és pislogott pislán.
  - Huss!
Rivallt rá az elnök-akadémikus.
  - Szálljon egy házra,
  és borítsa gyászba!
  - Jó! - mondta a buta bagoly, holott
azt sem tudta, miből lesz a halott.
Rászállott a legelső viskóra,
és ott csücsült bóbiskolva.
Jobbat nem talál, ki mindent végigpásztáz,
mert ez volt a temetői gyászház.
Így lett a nagyerdő legostobább baglya,
a Huhugányos Akadémia tagja.


Pillimolli

4 megjegyzés:

  1. Verset lementettem, a pénztárcát megpróbálom elkészíteni! Nagyon tetszik nekem is. Sok jó ötlet van a mellékelt linken!Köszönjük!

    VálaszTörlés
  2. Lenne egy kérdésem a mintával kapcsolatban.
    Szemezgettem már én is egy táska mintával, de nem tudom, hogy a csekélyke nyelvtudásom elegendő-e egy ilyen leíráshoz. Azt szeretném megkérdezni, hogy volt-e képes bemutató is hozzá? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Nos,nem mindegyikhez van jó képes bemutató mert pont azokat a kritikus részeket nem mutatják, illetve sokszor a leírás sem túl világos,pedig nem a nyelvtudásommal van a baj (angolt tanítok), de azért megvarrhatók, ennél a baglyosnál pl, másképp oldottam meg a bélelést, mint ahogy ő mutatja, és jó lett. Próbálj ki egyet és segítek nagyon szívesen.

    VálaszTörlés
  4. szépek a baglyos pénztárcák!

    VálaszTörlés