2012. július 29., vasárnap

Vihar előtt....


Ma többször is lógott az eső lába de csak most ért ide a nagy szél kísérte vihar. Talán egy kicsit jobb levegő lesz itt a tetőtérben is, hogy még hatékonyabb legyek a gép mellett :::)))
Azért ma sem tétlenkedtem, bár nem sikerült befejezni a táskát.....mert persze ilyenkor pont nincs olyan húzózár sem méretben sem színben, amilyen kellene, pedig választék van bőven itthon. Így varrtam ameddig lehetett, és a többit majd holnap. 
Ám varrás közben jöttem rá, hogy ajánljam mindenkinek azt a tollat, amit jelölésre használok pár hónapja. Tihanyban kaptam ajándékba, és akkor világosítottak fel arról, hogy foltvarrós berkekben ez mire is jó. Mert ugyanis én már ilyen tollat használtam évekkel ezelőtt, hiszen írásra árulják a papírboltokban, de sosem kaptam bele betétet és el is feledkeztem róla. Szóval ez a toll hétköznapi életében azzal a különlegességgel bír, hogy a radírral, ami a végén található könnyedén ki lehet radírozni , ÁMDE egy foltvarrósnak ez nagy kincs mert hőre ELTŰNIK!!!!
Sőt mi több tovább tart , mint egy illanó filc (amit kifejezetten foltvarróknak készítenek, de szerintem semmire nem jó, legalább is a legfrissebben vásárolt sem mindig fog))), és az ára is kedvezőbb ha a megfelelő helyen vesszük : pl a TESCO-ban elég olcsó, de kapható a Müllerben is és papírboltokban, stb.  JA és több színben létezik : piros, zöld, lila, fekete, kék, narancs. Én ezeket ismerem.
Tehát jó szívvel teszem ezen ajánlatomat, aki akarja tegyen egy próbát!   :)

Kedvenc tollam munka közben

nekem ezek a színek vannak

a mai termés
Remélem mindenkinek jól telt a hétvége, nekem igen, és jó toll vadászatot kívánok!

Pillimolli

7 megjegyzés:

  1. Köszi az ajánlást!)))
    Biztosan ki fogom próbálni.
    Remélem nálunk is van a TESCO-ban.
    Én is illanó filcet használtam, de nem igazán szerettem, mert már jártam úgy, hogy el sem tűnt se "magától"))) se melegre, sem mosásra.

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi vagyok majd a véleményedre, a toll nincs becsomagolva , csak úgy natúr találod a TESCOban műanyag köralakú tartóban a tollak alatti polcon, eléggé nehezen észrevehető, jól nézz körül, sok sikert!
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a bővebb tájékoztatást. Így már biztosan meg fogom találni. Majd jól körül fogok nézni.
      Erzsi

      Törlés
  3. Köszi, ezt én is kipróbálom. Bár ilyen csodaszép táskám gondolom akkor sem lesz! :))))) Nagyon tetszik ez az anyag is.

    VálaszTörlés
  4. Sajnos a székesfehérvári TESCO-ban nem jártam sikerrel. Teljesen át van rendezve az írószer részleg. Már készülnek az iskola kezdésre. A tollak alatti polcon most mindenféle más van.
    Jó lett volna kipróbálni és véleményt alkotni róla, de talán majd szeptemberben visszarendeződik minden és akkor szerencsésebb leszek a keresgélésben.
    Erzsi

    VálaszTörlés
  5. Sajnálom, hogy nem jártál sikerrel, érdemes papírboltokban is körül nézni, nálunk szinte mindegyikben van ilyen, és még a Müllerben is kapható.
    Pillimolli

    VálaszTörlés
  6. De jó ötlet! Köszi! Nekem is van ilyen tollam, én is kaptam, de én egy írószer termékbemutató kiállításon. Fel sem merült bennem, hogy erre is használható!

    VálaszTörlés