2012. augusztus 3., péntek

Gyöngyszem a folyó közepén........


Ma végre befejeztem a lila táskámat , kissé sokáig tartott mert közben kalandoztam mind kreativitás, mind fizikai értelemben. 

Ez a szalag díszítés most nagyon tetszik :)

Ebből az anyagból ez a harmadik és egyben utolsó táska , egy három darabos kollekció utolsó darabja.

Three pocketed bag from the NapKitten pattern

Ami a kreatív felét illeti : peddignádból kosárkát fontam, amit a bükkszentkereszti táborban tanultam Ercsényi Judit barátnőmtől. Nagyon könnyű ezzel az anyaggal dolgozni összehasonlítva a hagyományos vesszővel. Régebben tanultam kosárfonást , persze idővel ha nem gyakoroljuk ez elfelejtődik. Örültem, hogy az oldala egyenes lett, mert ez az egyik kritikus pontja a fonásnak , egyenesen - egyenletesen tartani.
Így indult.....

..........

.......ez lett belőle !


És ami a kalandozás másik felét illeti , és a címben is utaltam rá , megint Bakancsos találkozó volt! Ismét eltöltöttünk másfél csodás napot Kisorosziban. Ez a kis falu egy gyöngyszem, ezt már eddig is tudtam ,de  most újra meggyőződtem efelől. 
Mini varrós tábornak is mondhatnánk , de pihentünk, ettünk, nevettünk és túráztunk jókat.
A bővebb beszámolót itt olvashatjátok :)

ilyeneken munkálkodtunk

Pillimolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése