2012. április 20., péntek

My home is where my heart is...

Munkába menet...


Minden reggel gyalog járok dolgozni, kb. 15 perc, ez nem sok de arra elég, hogy nézelődjek, szemlélődjek és felfedezzek apró szépségeket a lakhelyem környékén.

A hely , ahol élek sokak szerint nem szép, sőt: koszos és füstös és szürke. Én viszont nem így gondolom: tele van szebbnél szebb apró szépségekkel. Számomra a részletekben rejlenek a szép dolgok, így sok mindent látok érdekesnek, különlegesnek: formákat, hangulatokat, színeket. 

Talán ezért van az, hogy az élet nehézségein is a hétköznapi apró dolgok öröme segít át. 
Ma reggel gondoltam egyet és magammal vittem kis fotó aparátomat , hogy készítsek pár képet út közben. Jól megszokott utam során több helyen is vannak rigó barátaim (imádom őket), reméltem, hogy ma is összefutunk és pózolnak nekem egy kép erejéig (hát nem nagyon álltak kötélnek).
 Aztán van egy hely, ahol beljebb az úttól áll egy régi emeletes ház, amit nagyon szeretek szemügyre venni minden alkalommal, mert bár semmi különös nincs benne, de ha kizárom a körülötte lévő minden félét, akkor nagyon jó kis patchwork téma lehet.
Aztán mindig gyönyörködöm a fákban, levelekben, virágokban is, mert szerencsére ezekből nagyon sok van nálunk. Szó mi szó igen szép zöld városom van, még,ha ez nem mindenkinek is tűnik fel: ennek bizonyítéka, hogy a negyedikről ahol lakom nyáron alig látni a házakat, mert csendben megbújnak a fák között. 
Szeretek itt lakni:))

az egyik barátom:)

reggeli fényben.....

....és délben

szerintem jó kis kompozíció, szépek a felhők és ahogyan megosztja  képet



Pillimolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése