2012. április 6., péntek

Pillike babák

Gyorsan telnek a tavaszi szünet első napjai, tehát nem tétlenkedhetek. Jó pár héttel - de lehet, hogy már van egy hónapja is, hogy nekiláttam ezeknek az édes kis babáknak a varrásához. Az Etsy-n vettem a mintákat a DollsAndDaydreams boltból...egyszerűen beleszerettem...szerintem érthető, miért.
Ma fejeztem be a fodrokat, amiket kicsit másképp csináltam az eredeti mintához képest...legalább ennyi saját ötlet legyen benne. Szóval én gumisra, ezáltal levehetőre varrtam, bevallom azért mert nem volt kedvem kézzel behúzni és utána felvarrni mindegyiket külön-külön..((( És persze kitaláltam a magyarázatot: így a fejére is fel lehet tenni dísznek:))) Majd a gyerekek kipróbálják!!!
Felraktam párat a Meskára is... ott is jelen vagyok:)))
Pillikéknek neveztem el őket, bár tudom, hogy a gyerekek azok , akik nevet adnak a babájuknak..de én is gyerek vagyok ilyenkor!!!


az előkészületek
a fodrok gumírozásra készen
az első két barátnő

Pillike

Mindenki készen van

örömtánc

pihenés a tánc után


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése