2012. augusztus 6., hétfő

nyílhegy


Itt vagyok, ahogy ígértem. Meg vagyok elégedve magammal, nem gondoltam, hogy a hőség ezt hozza ki belőlem , de azért nem kérek több ilyen meleget. Bevizeztem egy trikót és azt felvéve tudtam csak elviselni ezt a tikkasztó meleget . 
Megvarrtam a fedlapot , igyekeztem minél pontosabban, háááát van egy két elcsúszás , pedig bontottam eleget. 
Szerintem ez egy nagyon szép minta , érdemes mindenkinek próbálkozni vele.

nyílhegy



A tűzés egy következő forró nap projektje lesz.
Mindenkinek jó éjszakát és hűvös álmokat kívánok !

Pillimolli

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a fedlapod! Mi nem ezt neveztük nyílhegynek a Közös varráson. Én is varrtam hasonlót, de nem így! Előkeresem majd egyszer és elküldöm, mindkettőt, de most nem érek rá!
    Nálunk a lakásban még mindig őrületes a hőség...

    VálaszTörlés
  2. Megtaláltam könnyen:
    http://abeva-folt.blogspot.hu/2011/12/otlet-leirassal.html

    VálaszTörlés
  3. Kedves Böbe! Igen könnyen meglehet hogy nem ez a neve a blokknak de nekem ezzel a névvel mutatták be, ismerem az 'igazi' nyílhegyet is, van aki azzal fogja csinálni a Bakancsosok közül.
    Nálunk már jó a lebegő a tetőtérben::)) Kitartás!

    VálaszTörlés