2012. november 26., hétfő

Villám ........

.........varrós percek::::))))
Egyik nap nem lévén sok időm , de annál több vágyam, hogy a varrógépet hajtsam, gondoltam egyet és előhúztam emlékeimből azt az ötletet , melyet a világhálón találtam egykoron és megalkottam . Nagyon praktikusnak ítéltem ezt a remek megoldást,  mert a kézmosó törölköző nálunk rendszeresen a földön landol és drága kis fiam dereka nehezen hajlik. :::))))
Hát fogtam magam és tartó biztosra alakítottam pár darab kéztörlőt.
a végeredmény : szalaggal lehet összekötni és így nem csúszik le
 

kiterítve : ferdepántot használtam
szerintem lehetne a felezővonal mentén is felvarrni a ferdepántokat , viszont így jobban szellőzik a fal mellett a törcsi

Szép hetet mindenkinek!!!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése