2013. január 3., csütörtök

2013

Szép volt az ünnep.

Bár még utolsó előtti napon is dolgoztam (varrtam), de sikerült az ünnepi készülődés hangulatát megtartanom. Rendben elkészültek a finom sütikék, majd jött a szenteste : délelőtt fa díszítés , ajándék csomagolás és délután indulás, a nálunk szokásos módon, meglátogatni a két családot. Kissé rendhagyónak mondható a mi ünneplésünk, ám én nem tudom elképzelni , hogy ez másképp legyen. Mondhatni , hogy mi háromszor karácsonyozunk , mert anyósoméknál kezdünk, ahol a sógornőmék is ott vannak : ajándékozás, koccintás, beszélgetés. Azután mi átmegyünk anyukámékhoz , lévén nekem nincs testvérem, ő kijelentette 20 évvel ezelőtt, hogy amíg ő bírja az ünnepi vacsora nála lesz , na ki mer ezzel a határozott kijelentéssel vitatkozni?? Tehát ünnepi vacsora - inkább lakoma - két éve már azonban a sütiket én készítem , hogy levegyünk egy kis terhet a mamáról:::::))))) Vacsi előtt itt is ajándékozás , majd pihegés a kimerítő étkezés után és megpróbálunk haza menni. Ahol is folytatódik a további ünneplés ,mert azt viszont én jelentettem ki, hogy nekem a saját külön kis otthonunkban is kell lenni meghitt ünneplésnek !! Ez így nagyon jól működik és én nagyon szeretem.
Már december elejétől kezdem a lakást díszíteni , felöltöztetem karácsonyi hangulatba , de csak úgy módjával , bár a sok év alatt sok szép emlékkel teli kis díszparádé gyűlt össze. Már ezekből válogatok és mindig mást teszek ki .
Szeretem a szép, formás fenyőfát, és a díszítés is legyen visszafogott de ugyanakkor elegáns. 

az idén ilyen volt
 

 Érdemes volt az idén is írnom az angyalkának , mert kaptam egy nagyon szuper fényképezőgépet !!! És hogy mi mindent tud ez a kis csodamasina - azért a jó öreg régi gépet sem dobjuk el , megbecsüljük és szépen elcsomagoljuk mert nyugdíjba vonult::))) Apukám nagy műszaki ember , jól kinézte nekem az ideális új géptársamat. A márkát imádom én Olympus "függő" vagyok , mert bevált és mert jól kezelhető. Hát ez is az - egy VR-360-as.
Az első és második képen jól látható az egyik lehetőség a sok közül amit tud : a ragyogás hozzáadása a képhez.
Persze sok más nagyon szép és kedves ajándékot is kaptam, felsorolni nem hiszem hogy szükséges mert az csak nekem érdekes ::))

Sokat pihentem és semmit nem varrtam, pedig micsoda tervekkel indultam neki a szünetnek.

Ma még nem voltak gyerekek a suliban nálunk mert tovább képezzük magunkat két napig. A mai előadás hasznos volt : PPT-s bemutató készítése lépésről lépésre - igazából inkább frissítésnek éltem meg mert hát ezt már ismerjük, de mindig vannak új ismeretek amik előbbre visznek minket, hogy még profibb legyen a képsorunk. Na és ami holnap vár rám, az lesz csak a hab a tortán : képszerkesztés a számítógépen!!!!  Már nagyon várom!

További szép estét mindenkinek és nagyon boldog új esztendőt!!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése