2013. február 19., kedd

Tündérsüti 2

Második próbálkozásom eredménye már csak apróbb kívánni valót hagy maga után. A tészta nagyon finom lett , ezúttal egy gesztenyés csokis variációt próbáltam.......már sütés közben beindultak ízlelőbimbóim receptorai : finom gesztenyés - rumos illat töltötte be a konyhát . Mikor kivettem a sütőből nehezemre esett kivárnom míg ehető hőmérsékletűvé vált , ám akkor azon nyomban ketté törtem a leggyengébb láncszemet , ( mert azt is tudnom kell , hogy milyen belülről )és lassan , élvezve az ízeket , mint egy lassított felvétel elmajszoltam. Nagyon jó kis recept ez .......megtartjuk:::))) Na és lássuk a krémet : új változat , minden napra más, a mai csak félig vajas. Tanulva tegnapi butaságomból , ma igazi vajat vettem és porcukorral dolgoztam és a vaj felét Philadelphia krémsajttal helyettesítettem........ég és föld!!!!! de komolyan , sokkal krémesebb , az állaga tökéletes , és kapott még egy kis málna piros ételfestéket. Még egy jelentős különbség a tegnapi margarinos változattól, hogy ez a krém hófehér volt a festék előtt , így történt az, hogy a tegnapi kék ételfesték inkább zöldessé tette a sárgás margarinkrémet  mint kéké.
Összegezve a mai tapasztalatokat : elégedett vagyok , ez már esélyes lehet a hétvégi rendezvényen való megjelenéshez , és a kollégák holnap örülni fognak, mert ma nem tetszésüket fejezték ki hogy nem kaptak kóstolót a tegnapi adagból. 


Mindenkinek édes álmokat kívánok!

PilliMolli


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése