2013. március 17., vasárnap

Tél a tavaszban

Hát ilyen még nem volt ......legalább is én nem emlékszem hogy valaha is havazással telt volna a március 15. Bár személyesen nem éltem át a borzalmakat az utakon de az aggodalmam jócskán meg volt mert a férjem és a fiam bent ragadt az M1-en , szerencse a szerencsétlen helyzetben hogy még időben vissza tudtak fordulni így csak pár órát töltöttek ott , és így mintegy 8 óra alatt tettek meg egy kb 4 órás utat. Épségben hazaértek .
Péntek délután én is útnak indultam Pestre ahová tanítani hívtak egy hétvégi táborba. A tanfolyam nagyon jól sikerült , és az oda és vissza út is szerencsés volt és akadály mentes.
Ma befejeztem pár darab múltidéző párnát ..... gyönyörűek ezek a képek .....
shabby pillows






 

Szép hétfőt mindenkinek!

PilliMolli

2 megjegyzés: