2013. április 5., péntek

Nyuszi bundában...

lám-lám ők is fáznak olyan hideg van ..... Még a vásárra készültek, páran el is utaztak a vásárlókkal , így utólag mutatom be őket nektek::)))
Tildas minta alapján és egy orosz oldalon látott ötlet után készítettem .
Egész jónak találom a testük színéül használt barna pamutvászon anyagot. Kellően barna de mégsem sötét. És végre felhasználtam a Tildas anyagjaimat , amiket féltve őriztem hosszú ideje már, de hát örökké nem lehet tartogatni mindent.....pedig hány ilyen anyagom van:::))))
Ami a sapkákat illeti egy kis újrahasznosítást követtem el : néhány kiszanált kardigánom ujja  került feldolgozásra és kiválóan tudtam varrni a géppel pedig kicsit féltem, hogy tolni, nyújtani fogja a talp ám nem így történt. 
félkészen

már nem vagyunk pucérak::))

Tildas bunny


Rosy bunny

Bluberry bunny


Lemon bell bunny


cupcake bunny



Tildas friends

Egyszerűen imádom őket !!!

Szép hétvégét kívánok mindenkinek!

PilliMolli

4 megjegyzés: