2013. május 1., szerda

Díjeső

Mostanság főleg a ballagási teendőkkel vagyok elfoglalva mindenféle szempontból ezért a varrásra nem sok időm jut - még a klubba sem tudtam elmenni , pedig ez nagy szó :::))))) Ballag az osztályom - gyorsan eltelt ez a három év ( igen nekem három mert tizediktől viszem őket ) Kedden voltak szerenádozni - helyesek voltak - és egész jól énekeltek - pénteken ballagunk egyet aztán jöhet az érettségi próbatétel ::)))

No , de az ok, hogy most tollat - azaz gépet ragadtam az az , hogy két díjjal is gazdagabb lettem. Őszintén szólva azt hiszem kezdő blogosként mintha már egyszer kaptam volna ilyet de akkor nem értettem, hogy mi is ez és nem tettem semmit - ezt sajnálom. Most azonban megteszem amit tennem kell ::)))

Első díjamat Rózsa portának köszönöm ::))
Második díjamat Marica- folt -nak köszönöm :::)))

Szabály:
1. Megemlítem kitől kaptam
2. Felsorolok 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a rendszeres olvasók száma
3. Egy-egy kommentet hagyok a kiválasztott blogoknál...
 
Akiknek adom :


Szeretettel küldöm::)))

Legyen szép hetünk!

Pillimolli

 

2 megjegyzés: