2013. június 11., kedd

Még tart a lendület....

...ami jó , mert van min dolgoznom . Hétvégén egy megrendelt baba takaróval végeztem , majd hétfőn egy mappaborítón dolgoztam.
tűzés előtt - before piecing
tűzés után - after piecing - quilt for a baby
leaves
50 leaves
egy nyugdíjas búcsúztatóra lesz és 50 levelet kellett varrnom rá - gondolom ennyien búcsúznak a hölygtől

szeretem az ilyen formájú fákat
az alap egy még békebeli vászon anyag - jó vele dolgozni

Nem tudom ez a sok eső meddig lesz még , de már kezdem unni, persze ez senkit nem érdekel, de főleg nem az égieket , azért jól esik kimondani . Tegnap katasztrófa turistáskodtunk este egy hatalmas égszakadás után.....félelmetes volt látni , hogy olyan helyeken van víz ahonnan máskor a vizet sem nagyon látni. Már előre látom, hogy az idén is etetni fogom a szúnyogokat - mert sajnos kedvenc eledel vagyok az étlapjukon. Büdzsé legyen a talpán amelyik bírni fogja az irtásukat anyagiakkal.  Azért a vizes időnek szebb oldala is van - mert vallom, hogy mindennek a pozitív oldalát kell nézni elsődlegesen (ez olyan közhelyesen hangzott tudom , de igaz és ez számít ). Vasárnap este egy különös fényhatásban volt részem a teraszon : amerre a szem ellátott sötét volt a vihar felhőktől , de a távolban már szakadozott az ég és  az onnan beszűrődő napsugár megvilágította a teraszunkat , mintha villanyt kapcsolt volna valaki - csak álltam az ajtóban és néztem - és tűnődtem azon - hogy lefotózzam -e vagy sem, majd úgy döntöttem , ezt úgysem adja vissza a fénykép és most önző módon ez csak az én élményem lesz:::)))
A mai természeti örömöm egy csodaszép szivárvány volt , csak így egyszerűen - és hogy ez a mai miért érdemelt fényképes megörökítést - nos mert nem csak halványan látszottak a színek hanem olyan volt mintha valaki beállította volna az élességet ::))
élőben sokkal élesebb volt

most látom, hogy milyen szépen kinyílt a muskátlim - és hogy elvirágzott a margarétám::))

igyekeztem nem kiesni a teraszról

Szép estét mindenkinek!

PilliMolli

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett a babatakaród,a mappa borítód ,szépek a virágaid!
    És a szivárvány !!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés