2013. július 30., kedd

Klíma 2

jó hírem van - legalább is nekem az - működik a klímánk!!!! Hurrá!!!! nem volt nagy a baj - szerencsére - orvosolható volt a helyszínen . 
És ha már orvoslásról esett szó - ma úgynevezett "egészség napon" vettem részt. Telefonon hívtak egy hete, hogy érdekel- e ér vizsgálat - teljes körűen. Na jó már ez gyanús volt, : biztosan termék bemutató - további kérdések ellenőrzés céljából, hogy milyen termék, honnan tudják a számomat, és mit kell venni meg hasonlók . A válasz semmit nem kell venni, csak TÉNYLEG vizsgálatról van szó. Na jó, hát kíváncsi voltam és elmentem , négy órát elidőztem , itt vizsgáltak ott vizsgáltak és a végén csak kibújt a szög a zsákból ::))) (persze közben két perc erejéig fellebbent a lepedő az edénykészletről is mert ez nem termék bemutató, de ez tényleg csak két perc volt mert nem ez volt a lényeg) "akarok-e egészségesen élni??" " Áldoznék-e napi 500-600 forintot az egészségemre?" és még hasonló lelkiismeret ébresztő kérdés után megkaptuk a választ : akkor most nagyon kedvező áron és csak is azért mert mi vagyunk a kiválasztottak megvehetjük ezt a fantasztikus terméket potom 420000 forintért. Így akinek minden kérdés után fent maradt a keze a levegőben azok között kiosztották a mappát mely révén miénk  lehet ez a "nélküle nem lehet élni és ha nem veszed meg akkor a saját egészséged ellen dolgozol " termék . Persze ott helyben kell döntened ,még arra sincs időd hogy megbeszélt életed párjával..........Tudom -tudom én voltam naiv mondhatnánk,hogy elhittem amit a telefonban mondtak ,  de erre számítottam éppen ezért  nem voltam dühös, hogy bepaliztak mert a vizsgálatokat -nem vásárlásom ellenére korrektül kielemezték a végén és pozitív élménnyel tértem haza. Sok érdekes dolgot hallottam a délelőtt folyamán és az sem érdekelt, hogy nem vásároltam ami által kisebbségbe kerültem , mert amit az egészségről mondtak és annak megőrzéséről sok tekintetben elgondolkodtatott (bár sok mindenről tudtam )és biztosan lesznek dolgok amin változtatni fogok.
Ezen kívül még sok gondolat forgott a fejemben miközben hallgattam az előadót , de ez legfőképpen az előadás módjáról és erről az egész rendszerről szólt amiről most nem szeretnék írni.
Viszont még mindig nem volt kedvem varrni így következzék egy másik táska ami pár hete készült .
A Jáki táborban Évikétől tanultuk ezt a fazont amit akkor ott nem tudtam megvarrni így a bükki táborban csináltam meg

Kicsit karcsúsított fazon elöl trikó fazonú zseb résszel. a záródása egy áthajló pánt ami mágneszárral záródik

Kellemes hűs estét mindenkinek!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése