2013. október 8., kedd

Tökfesztivál

Családi nyaralás után még egy kis pihenés és rákészülés következett az iskola kezdésre. Majd eljött a nap, pótvizsgák, megbeszélések, stb ez ugyebár nem a munkáról szóló blog::::)))))) Ami viszont a délutánjaimat sok héten át kitöltötte az a készülődés volt a rácalmási Tökfesztiválra. Bevallom, most voltam életemben először ezen a rendezvényen és egyből, mint árus .Nagy élmény volt mindenféle szempontból. Tetszett a rendezvény maga, a dekorációk a városban és a kúria területén belül is. Ja, azt nem is mondtam, hogy a fesztivál  helyszíne a csodálatosan felújított Jankovics kúria volt. Három napos eseményről van szó, és a pénteki napon a környékbéli iskolák között verseny volt kiírva a "legtökösebb iskola" címre. A diákok saját produkciókkal képviselhették az iskolájukat, és büszkén jelentem a mi iskolánk lett a középiskolák között a "legtökösebb". (ennyit a munkáról) .
Egyszóval kipakoltam és árulgattam , élveztem a forgatagot - mert azért olyan is volt- és töklámpásokat csináltam. 
minden nap másként pakoltam ki

szombaton nagyon szép idő volt ami a többi napról nem volt elmondható

nem a legszebbik töklámpásom, de ez volt a legkisebb
az alig múlt negyvenes Hamupipőcske akinek a cipője már senkit nem hozna lázba :::)))
Ez volt a szeptember vége és jön az október tele programokkal és ezáltal folyamatos beszámolókkal.

Szép estét mindenkinek!

PilliMolli

1 megjegyzés:

  1. Csodaszép helyen jártál - már megint! :-)
    És a standod is nagyon szép.
    A tökhintóban pedig igenis jól mutatsz!!! Nagyon is jól!!!

    VálaszTörlés