2014. április 16., szerda

Újra Tihany

Két év után ismét megszervezték a tihanyi tábort a Tüzikés lányok! Hurrá!!! Nagyon hiányzott egy évvel ezelőtt , mert a tábori szezont mindig ők nyitják. 
Jó hangulat volt, sok meglepetés, sok tanulás és még jobb társaság.
Az idei táborban nem csak diákként hanem tanárként is részt vehettem, amit (mint minden tanári felkérését) megtiszteltetésként élek meg.
Táskát tanítottam a lányoknak - szerintem sikere volt mert sokan elkészültek vele teljesen. Ez nagy öröm számomra.
Én is hasznos dolgokat tanultam - egyik kedvencem Marton Anita táskája volt aminek befejezését az alsó szálam hiánya akadályozta meg. Már csak egy öt perces művelet van hátra így hamarosan sort kerítek arra is de most éppen a megfázással és lázzal küzdve ehhez nincs nagy kedvem.



szorgos munka folyik


Orsi táskája

Ábrahám Éva táskája

és még sok szép elkészült táska

A tanár büszkeségei::)))


Legyen szép napunk!

PilliMolli


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése