2014. október 6., hétfő

 Bagoly Elemér és Eleonóra

Határozottan elfoglalt vagyok az új tanévben - és ez az elfoglaltság nagy örömmel tölt el . Tornázni járok: zsírégetés, TRX, és hamarosan spinning is lesz a sorban. Heti három alkalom , néha négy is lesz . Nagyon élvezem a mozgást és ha egy nap nincs már alig várom a következő alkalmat. Régóta vártam azt az érzést, hogy hiányozzon a mozgás maga - sokszor neki indultam, sokszor elhatároztam magam, hogy akkor holnaptól kezdem a mozgást , voltak itthoni próbálkozásaim, de ezek pár alkalom után "érdeklődés hiányában" abbamaradtak. Be kell látni, egyedül nem megy, kell valaki akivel együtt nekiindulok és eljutok a célig és sehol nem kanyarodik el az út. Ugye mások is vannak ezzel így??? Hát így van ez - no és azért van az, hogy mostanság kevesebb a bejegyzés. De igyekszem.
Nyári varrományaimat mutatom be még jó pár bejegyzés alkalmával. Említettem már, hogy a facebook-on csináltam egy PilliMolli Stúdió- s oldalt ahol megvásárolhatóak a babáim, mackóim és mindenféle amit szeretnének?
Nos , inkább a képek:
Ők itt bagoly Elemér, és bagoly Eleonóra más-más ruhákban pompázva.


Szép estét mindenkinek!

PilliMolli


1 megjegyzés:

  1. Időhiányodat nagyon átérzem - nálam is ez van. A mozgás jó dolog, spinning - kollégáimtól tudom, ők "tömegesen" járnak nagyon jó dolog. Krivánom, hogy ne add fel, ha lelked mélyén érzed ennek igényét, igenis menj, s csináld. :-) Bár hogy miért érzed szükségét a zsírégetésnek, TRX-nek, spinningnek igy egy csokorban - látva rólad itt képeket nem is értem?:-) Csinos nő vagy és nem hiszem, hogy annyi cupcake-t sütöttél és ettél, hogy az utolsó rólad feltett fotód óta plusz tizenkilóval többet nyomnál.A munkáid továbbra is lenyűgöznek!!! Csak így tovább!

    VálaszTörlés