2015. február 19., csütörtök

A tavasz jegyében

Mutatom a másik tavaszi lunch bag-et. Hosszú évek óta- és ezt szó szerint értsétek őrizgetem ezt a napraforgós anyagot. Kincsként rakosgattam ide-oda mert régen leveleztem Amerikába foltosokkal és tőlük kaptam, és akkor még nálunk ilyen anyagokat nem lehetett kapni. Biztosan ti is vagytok így (főleg foltosokra gondolok most), hogy majd lesz az a minta amire felhasználjuk aztán vagy elénk kerül vagy nem az a minta. Nos, ennél az anyagnál sokat kellet várni- na meg persze nekem is rá kellett jönnöm, hogy az évek múltával már nem ugyanúgy látom az anyagokat -kevésbé tetszik , mint azelőtt. Így arra jutottam, hogy nem őrizgetek ilyen hosszú ideig máskor gyönyörűséges textíliákat, hanem formába öntöm őket.


Holnap modern felfogású uzsi táskát mutatok.

Legyen szép esténk!

PilliMolli

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése