2016. január 28., csütörtök

Az új fotós

Szert tettem egy jó fotósra:) Nem mentem messzire csak kinyújtottam a karomat és már ott is volt a jobbomon:) Ő az én párom: Attila.
Itt most szívecskék vannak:)

 Tudni illik nem győzöm a varrást, blogolást, az online jelenlétet, ja és hát a sulit:) és még fotózzak is. Valamit le kell ebből faragni, hogy egyik ne menjen a másik kárára. Így most tanulgatja a különféle beállításokat, használjuk végre a két éve kari ajándékba kapott fotósátrat. Nagyon jól halad, szépek a fotók és kevés utómunkálatra van szükség. Egy jó fotóval sok időt meg lehet spórolni. Persze ezek még azért közel sem profi fotók, de sokkal jobbak, mint amiket én csináltam eddig. Mindehhez hasznára van egy nagyon jó könyv, amit a Mesterségek Ünnepén vettünk pár éve. 
Itt megvásárolható

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése