2016. február 3., szerda

A suli

Már régen szerettem volna bemutatni, hogy hol is dolgozom főállásban. Egy klassz iskola, szuper kollégákkal, és persze a legszuperebb diákokkal. A problémákról (már ha van) itt nem beszélek, nem ide tartozik, és nem is lenne igaz, hogy nincs mert minden suliban vannak. Én szeretek itt dolgozni, el sem tudnám máshol képzelni magam.
 A termemet, ahol a legtöbb órámat tartom saját ízlésemre és Angliára alakítottam, alakíthattam ( köszönet a főnökeimnek ezért). Szeretem Angliát, a szigetországot, az angol zászlót. Igen, egyszerűen ha meglátok egy Union Jack-et, késztetést érzek, hogy megvegyem, de muszáj visszafogni magam mert nem vehetem meg az összes angol zászlót. Képes vagyok boltokban elkérni a dekorációt, ha valami angol kötődése van.....és volt már sikerélményem e téren.
A turi nagyszerű hely, hogy mindenféle kuriózumot begyűjtsek: így tettem szert egy eredeti amerikai zászlóra is, hímzett, gyönyörű csillagokkal, eredeti méretben. 
Ennek ellenére az otthonomban nem sok minden emlékeztet Angliára, hacsak a romantikus és rusztikus vidéki angol kisvárosok hangulatát idéző berendezés nem. 





PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése