2016. március 15., kedd

Visszatekintő 

Looking back

Amikor még nem írtam blogot 1.

The time when I didn't write a blog


Nem is volt ez olyan régen. És már akkor is sokat varrtam, szerencsére mindent dokumentálva. Arra gondoltam indítok egy rovatot amiben bemutatom az akkori munkáimat. Én magam is elámulok időnként a nosztalgiázás közben, hogy mennyire sokat változik az ember ízlése, színvilága, mintavilága és hogyan forrja ki magát az a stílus ami később jellemző lesz rá.

A képek minőségükben is a régmúltat idézik, akkoriban nem szerkesztettem őket csak úgy használtam ahogy elkészültek. Azért talán így is élvezhetőek.
 
Kezdjünk egy 2004-es táskával. Ennek a táskának az anyagát nagyon kedveltem: kicsit erősebb vászon szerű pamut anyag volt nagyon szép indás, lila színű virágokkal. Igazi romantikus darab volt. Egyszínű lila varrásvédővel erősítettem a varrást, mely egyben dísze is lett a táskának. Egyszerű, klasszikus fazon és egy kis szalag dísszel tettem még egyedibbé. 



Visszatekintőm mindig kedden fog megjelenni.
Nagyon szívesen veszek minden hozzászólást, higgyétek el ez még jobban doppingol, hogy újabb bejegyzést tegyek. :)

Legyen szép napunk!

PilliMolli


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése