2016. április 11., hétfő

Táncháztalálkozó 1

Sok napi izgulás után, megérkezett a válasz, hogy árusíthatok a táncháztalálkozón. Nagyon szuper élmény volt, mert szeretjük a népzenét, néptáncot (bár sajnos táncolni nem tudunk). Rengeteg embert vonzott a rendezvény, ami szintén pozitív, hiszen ma már minden a modernségről és új dolgokról szól. Tetszett, hogy nagyon sok fiatal népviseletben járt-kelt fel s alá, és még akkor sem vették le a viseletet amikor már nem léptek fel. Nem láttam pláza cicákat (hál' Istennek), csak helyes családokat, párokat, fiatalokat. Na és persze annak is örültem, hogy amivel külön erre az alkalomra készültem sikeres volt. Katica és Sári babáim no és Rozi se maradjon ki a sorból kedves családokhoz kerültek. Egységcsomagokat is készítettem, remélve, hogy akadnak lelkes és kreatív anyukák, nagyik vagy akár kislányok és szívesen ragadnak tűt a kezükbe, hogy megvarrják, elkészítsék saját babájukat, öltözettel együtt. És igen vannak még ilyen ügyes kezű és vállalkozó szellemű emberkék.
Péntek délután még ilyen állapotban voltak a babák (szombaton mentünk)

Aztán lett hajuk - lassacskán

Elkészültek a szoknyácskák is....

és életet leheltem beléjük.....

várakozó álláspontra kerültek....

és jöhetett az öltözködés, szigorúan ahogy azt egy kislányhoz illik: módszeresen...

és már a porondon....

ők már remélem hamarosan varrni fogják a babákat....


Melyiket vegyem?
hangulat kép
Igaz ez a hétvége már egy héttel ezelőtt volt, de csak most lett időm megírni a bejegyzést, azért talán érdekes lehet.

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése