2016. május 5., csütörtök

Gyapjúfesztivál


Lévén, hogy tagja vagyok a Fehérvári Kézművesek Egyesületének, részt vettem a gyapjúfesztiválon Fehérváron. Szuper jó nap volt, az eső is elkerülte jó darabig a rendezvényt. Remek előadásokat hallottam és hallhattak azok, akik eljöttek. Több program is volt, de ami hozzám igazán közel állt az az egyik "kihívás" volt , nevezetesen az " Öltöztesd fel Fonal Flórát". Az egyesület vezetője kért tőlem is babatesteket és őrájuk kellett a nevezőknek gyapjú fonalból ott a helyszínen ruhát készíteni bármilyen technikával. Nagyon izgatottam vártam a végeredményt és le voltam nyűgözve az elkészült babáktól.De előbb mutatom a baba alanyokat:)
Egy kedves  egyesületi társam, Albrecth Anikó babája is szerepelt a csapatban. Az ő babáját a legalsó képen láthatjátok jobbra.
 A fesztiválról további fotók láthatók az Egyesület honlapján.





Kép forrása: itt

Legyen szép hetünk!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése