2016. május 15., vasárnap

Little Miss Berry

Volt egy pucér babatestem. Pár hónapja készült, prototípusnak. De nem volt még arca, sőt azt sem találtam ki milyen ruhában legyen. Aztán én szeretek turikba is járni, ahol néha igazi kincsekre lelek. Így volt ez a minap is, lévén, hogy nyílt nálunk egy amolyan "kacatos" turi. Nem járok oda sűrűn, mert kiesik a napi út irányomból. Hát találtam ott egy kis csomagot amiben ízléses színösszeállítású kötött baba holmi volt. Játékbabára, méghozzá szerintem Barbira való. Becsomagolva zacsiba, látszott, hogy eladásra készült és még nem volt kibontva. Megvettem, mert egyből ez a ledér öltözetű babám jutott eszembe. Jókat kuncogtam magamba mert tudtam, hogy az én babám "testesebb", mint egy Barbi, de gondoltam a laza kötés bír ennyi nyújtást. Kénytelen volt, mert felráncigáltam a babámra, és szuper jól nézett ki. Gyorsan arcot is kapott, és hajat és most ő az én saját babám lett. 


hurrá! Lesz hajam!

Meggyúrom, hogy még puhább legyen!
Húh, de kifáradtam!

Ugye csinos lettem?


Szép napot!

PilliMolli


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése