2016. szeptember 21., szerda

Az ALMA

Remélem senki nem nézte meg az előző bejegyzésem dátumát.:) Bevallom én elszörnyülködtem, hogy ilyen gyorsan elment az idő, és bár mindennap nekilendültem, hogy írok, de elmaradt. A nyár bőven adott munkát, és lehet, hogy kicsit kihajtottam magam: fotóztam, varrtam sokat de a legnagyobb esemény számomra, hogy végre lett okos telefonom. Ami azt illeti eddig nem éreztem hiányát és ezt komolyan is gondolom. A nyár elején munkába menet egyszer csak megvilágosodtam, hogy miért is lenne nekem jó az okoska. Onnantól kezdve már vágytam rá és tudtam, hogy szeptembernél előbb nem lesz meg, így az izgalom és várakozás fűszerezte tovább az amúgy is kellemes és munkával teli nyári napokat. És eljött a szeptember- másoknak évkezdés (na jó nekem is) de nekem TELEFON!!!  Almát vettem, rosegold árnyalatban, és gyönyörű. A használata egyszerű, mintha mindig is ilyet használtam volna. Mindenki esküszik valamelyik márkára - azonban sokaktól hallottam akiknek almájuk van, hogy bár előbb lett volna nekik ilyen. Ez felcsigázta a kíváncsiságomat, hogy miért mondják ezt. Utánaolvastam, véleményeket, hivatalos oldalakat és már megértettem, most pedig tapasztalatból is mondhatom. 

Mutatok pár nyári pillanatképet















Hát legyen szép napunk!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése