2016. október 4., kedd

Kiállítás

A blogomat tulajdonképpen internetes naplónak használom, ami nem titkos, hiszen bárki láthatja. Ezért van az, hogy ugyan a facebookon már hírt adtam a kiállításomról é egyéb sajtó és média megjelenéseimről, itt is megteszem, hiszen ha már napló, hát ez nem maradhat ki.
Múlt hét elején az iskolában ahol dolgozom( Lorántffy Szakközépiskola, Dunaújváros) önálló kiállításom nyílt a foltvarrott (patchwork) munkáimból és a babáimból. Volt szép megnyitó, minden ami kell és még látogatók is! Volt sajtó és tévé és a hét szinte mindennapján jelen voltam ilyen-olyan médiában:) Ezzel egy időben, de teljesen függetlenül egymástól egy másik vonalon, egy helyi újságban is megjelent egy cikk rólam. Erre lehet azt mondani, hogy a csapból is én folytam. 
A cikkeket, riportokat feltöltöttem a honlapomra:

http://www.pillimollibaba.hu/kiallitasok/
Fotó: Ady Géza
A folyosó galériánkban nagyon sok szép és igényes kiállítás szokott lenni és nem csak a diákjaink számára, de bárki érdeklődő is jöhet megtekinteni, ennek ellenére még mindig nincs a híre elterjedve, hogy ezek a kiállítások mindenki számára nyitottak. Remélem egyszer megérem, hogy nagy csoportokat fogunk kerülgetni.

Legyen szép napunk!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése