2012. április 17., kedd

Húsvéti karácsony???

Avagy egy karácsonyi ajándék kalandos utazása 


Furcsa dolog történt húsvétkor - pakkot kaptam. Persze ez nem rossz dolog, de érdekes: mert nem vártam sehonnan csomagot, így izgatottan szaladtam a postára és nagyon meglepődve vettem át az ismerős külföldi csomagomat.  Ausztráliából kaptam, na igen , nem ezen lepődtem meg mert hát ugye van két levelezőtársam ott a messzi távolban, akik időnként, de legfőképpen karácsonyra szoktak ajándékot küldeni, mint ahogyan én is, hanem ami belül volt okozott némi kérdőjel tömeget a fejem körül - karácsonyi papíros ajándékhegyek voltak benne. Húsvétig utazott a bélyegző szerint novemberben postára adott meglepi??? Biztosan nagy viharok voltak a vizeken, még jó, hogy ideért egyáltalán, vagy én nem vagyok képben, hogy egy nem légipostai küldemény ilyen sokáig utazik. 
Ettől függetlenül nagyon örültem azoknak, amik benne voltak.
Kis édesség, kis kari dísz, és két nagyon kedves dolog: egy bugyor,amit a barátnőm varrt, és egy JELLY ROLL pakk. Hát ez utóbbit eddig csak a neten láttam, de most a kezembe fogom. Nagyon szép és persze ismerve magamat még jó sokáig így bedobozolva fogom őrizgetni, pedig helyes kis mikulás csizmát lehet belőle varrni. Na, majd meglátjuk, lehet, hogy rászánom magam, hisz ahhoz rövid a foltvarró élet, hogy csak úgy dédelgessem a kincseimet és ne okozzanak további örömet is. 


Pár kedves szó és a barátság szíve

az a bizonyos bugyor - nagyon szép!

Jelly roll

Jelly roll a dobozban

még mindig a jelly roll

Ez lehet belőle

csendélet:)

Pillimolli

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ajándékokat kaptál! Nevetséges a posta késedelme. Várom a fejleményeket a JELLY ROLL küldeményből!!!

    VálaszTörlés