2012. június 15., péntek



Egy tapétavágó és egy hajsimító "házassága"......




a szemléletes tutorialt itt találod

Micsoda bizarr cím, na de mégis mi lesz ebből, és mi köze van a foltvarráshoz??? Sosem jutott volna eszembe, de böngészéseim során ráakadtam erre a kiváló oldalra. Mindenki figyelmébe ajánlom ezt a leleményes "találmányt". 
 Ferdepántot hol vesszük, hol készítjük, de mindenki találkozott már a használatával a foltoskodás során. Én is vettem pánt készítő kütyüt, használtam is már, ismerek többféle lehetőséget a házi elkészítésre is, de ilyet még nem láttam. Szerintem nagy fantáziára vall, hogy két ilyen egyszerű tárgyban valaki meglássa a felhasználásuk teljesen új színterét. Mindenesetre érdemes végignézni a képes bemutatót és még ha nem is tud mindenki angolul, akkor is szemléletes eléggé ahhoz, hogy értelmezhető legyen.
És eljött a várva várt nap gyerekek és szerintem egy kicsit a tanárok számára is : 
VAKÁCIÓ!!!
Mindenkinek kívánok pihenéssel teli nagyon szép, tartalmas nyarat!!!

Pillimolli


2 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes szerintem is. Nekem nagyon bejött a vasalódeszkán a gombostű között vezetett ferdepánt-készítés.
    Hasznos időtöltés a VAKÁCIÓRA!
    Ha tudsz valahol Rita közös varrást, tábort, szívesen veszem a jelzést, bár bizonytalan az én több napos "eltávozásom"!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóóó! :))))

    VálaszTörlés