2012. június 19., kedd

Tábori utóhatások.....


Bár az egyre nagyobb meleg kiveszi az erőmet és lelkesedésemet, mégis igyekezetem, - hogy leküzdjem a hőgutát, aminek esélyét fokozza a vasaló és varrógép együttes hatása is- meghozta gyümölcsét : végre befejeztem két táskát, amiket az idei táborokban kezdtem el. Kisebb változtatásokat eszközöltem rajtuk, mert így jobban tetszenek.
Az egyik szövet anyagokból , míg a másik lenvászonból készült. Az egyiknek tetszik a fazonja, a másiknak pedig az anyaga. Nevezetesen imádom ezt a barna alapon krém színű pöttyös anyagot....és nagy bánatomra nem boltban vettem, hanem a sulink tanműhelyében jutottam hozzá. (azért bánatomra mert már nem tudnak a kollégák szerezni többet, hogy vegyek még, mivel pár évvel ezelőtti vizsgadarabokhoz vették.) Hát ez az én formám.
Nem hiszem, hogy megtartom egyiket vagy másikat , lévén már írtam, hogy nem igen hordok foltvarrott táskákat csak szatyrokat. Ergo - eladásra kerülnek. Remélem akié lesz örömmel fogja hordani.


Tote bag, szövet táska műbőr fogóval

Szövet táska filcvirág díszítéssel

Lenvászon táska, elöl rakással és horgolt virágdísszel
Brown Polka dotted bag

Cipzárral záródik, closed with zipp

Pillimolli


1 megjegyzés:

  1. Mindkét táska nagyon szép lett! A pöttyös az egyszerűségében nagyszerű!

    VálaszTörlés