2012. július 13., péntek

Tábor 4.

Kőszeg

Hát jó régen jártam az író szobámban ! :)

De most itt vagyok.
Sok minden történt velem, kezdjük az elején.
Alighogy véget ért a Tildas tábor, már készültem a következőre. Igaz, az június végén volt, de előtte még egy kis érettségiztetés, majd naplózárás, és közben nagyon meleg volt. De az évnek vége lett, a melegnek kicsit később és már mentem is Kőszegre.
Kőszeg fantasztikusan szép hely!!! Ugyan már voltam ott régebben, de csak most eszméltem rá, hogy milyen gyöngyszem ez a város Szomorú látvány volt, hogy itt, a nyugati határszélen is ennyire érezhető a válság: üres utcák, bezárt boltok, kihalt terek. Mindezek egyetlen előnyét csak fotózás szempontjából élvezhettem.Érdekes érzés volt az üres utcákon sétálni , mintha egy díszlet városban lettünk volna.

szeretem a régi cégéreket

a piros ház rögtön megtetszett, ezért még pár fotó készült róla

kopottas külseje a virágokkal fantasztikusan szép!

tökéletes!

ugye látjátok a "Drezdai tányért" ???

félbevágva is jól néz ki

vajon milyen lehet a belső elrendezés???

tetszik az összhatás

még nem láttam ilyen formájú templomot, de nagyon érdekes

hát nem gyönyörű???

és ilyen ablakok díszítik ...

... meg ilyenek

újabb gyöngyszem

a tér közepén

színek, formák,

ivókút

csodálatosan szép templom, és belül is szemet gyönyörködtető

na innen jön a horror ::)))

elhagyatott...

...romos....

....félelmetes....

a bal szélen látszódó koleszban laktunk és ennek a harangtoronynak a játékát hallgattuk : szépen szólt!

lakótorony - alatta "átbújva" jutunk el a káprázatos templomhoz

toronytól balra

egy újabb ablakos ház::))

barátnőmmel kedvenc cégérünk

romantikus

és mert nem tudok szabadulni eme látványtól egy újabb fotó a filmbe illő templomról

ha legközelebb erre járok nem hagyom ki, hogy bemenjek és közelebbről is készítsek fotókat
Képes városnézésem után jöjjön a tábor hangulata. 
Körülbelül negyvenen voltunk, két csoportban dolgoztunk. 
Tanultunk: hajtogatós technikát, virágos képet varrtunk , kelta mintával készültek szütyők, igazán fogyókúrás tortaszeletet is varrtunk, modern táskát nyomdáztunk és fényképtartó albumot öltöztettünk foltvarrott ruhába. Jó hangulatú három napot töltöttem itt, kedvesek a szervező lányok : a szombathelyi csoport Buchwaldné Pirike vezetésével.

a szabadgépi tűzéses kép előkészületei

igen-igen jól látjátok, ez a kislány is a tábor résztvevője volt, tizenegy éves, Mártinak hívják és teljesen önállóan dolgozott és mindent megvarrt, amit elkezdett, sőt- mi-több nagyon szépen!!

Mártika akcióban

lázas munka folyik

a mintadarabok

egy kis igazítás itt

Orsi tanította a hajtogatós technikát

a mintadarabok

ezek is mintadarabok

Sajnos több fotó nem készült, mert lemerült az elem:::((( Pedig mindig feltöltöm őket egy ilyen út előtt, de most elfelejtődött.
Tartalmas szép hétvége volt, jövőre is ott a helyem!!!

Pillimolli

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a beszámolót. Lélekben végigjártam Veled ezt a szép kisvárost. Jó lehetett a tábor is, ahogy a képeket megnéztem! Örülök, hogy jól éreztétek magatokat!

    VálaszTörlés