2012. július 14., szombat

Varrás éhségem van.....


Ugyan véget ért a tábor szezonom erre az évre ( még egy beszámoló lesz ), de nem szűnik az éhségem a varrásra. Így miután hazajöttem leültem varrni. Na , jó azért a kis családdal is foglalkoztam-foglalkozom de ha akad egy kis idő akkor odalopakodok a géphez és már ott is ragadok. ::)) Az utolsó táborban egy nagyon munkás, de annál mutatósabb és praktikusabb táskát tanítottam és én is tanultam egy neszesszert. Utóbbi elsőre nem sikerült úgy, ahogyan nekem megfelel, ezért itthon varrtam még kettőt, hogy tökéletes legyen....kezd alakulni !

A táska szürkében.....

....oldalról.....

.......felülről.....

.......és romantikus változatban.

A neszesszer

Neszesszer és kis táska is egyben : 2 in 1

2 húzózáras

ilyen felülről

és a hosszú-fogó a kis táska formában
Ezek tehát a legfrissebb alkotások , nemsokára tábori beszámoló, addig is szép napokat mindenkinek, és  egy kis felfrissülést , már ami az időjárást illeti.

Pillimolli

1 megjegyzés:

  1. Naaaaaaaaaaaaaaaaaagyon jóóóóóók! :))) Imádom őket! :))) Mielőtt megválnál tőlük, láthatnám élőbben? ja és közelről, nem pedig kilógatva az ablakon...hogy na itt van, látod?...! :)))))
    Nagyon ügyes! :)))
    Puszi! Erika

    VálaszTörlés