2012. augusztus 13., hétfő

Befejezés.....


Ma sikerült pontot tennem az i-re, vagy habot a tortára , de vagy az egyik vagy a másik , végre befejeztem a "nyílhegy"-nek elnevezett képemet. Pénteken teszik fel a kiállítást ahová készült és még hét másik hasonló blokkokból varrt gyönyörűség mellett fog remélhetőleg méltón tetszelegni. A tűzést monofil szállal készítettem a kereten belül és a keretet fekete cérnával tűztem az én igen kedvelt mintámmal , ami valójában nem igazi minta csak csík-ban tűzés. 

egy hete még ilyen volt



aztán kiegészült egy-egy sarokkal


csak a köztes kis négyzeteket tűztem meg


star quilt



az a bizonyos keret tűzésem



és a kész mű






és a végére egy kis kerti mustra : beérett a bitang erős chili ::))
 Holnap is legyen szép napunk!! 

PilliMolli


3 megjegyzés:

  1. Hát ez valami gyönyörű!!!!!!
    Olyan széééééééép! Ügyes vagy Ritám! :)
    Neked is szép napot! :)
    Puszi! Erika

    VálaszTörlés
  2. Hirtelen nem is találom a legmegfelelőbb jelzőket, ez annyira csodálatos és gyönyörű!!!
    Biztosan nagyon sok munkád és energiád van benne.

    Ui: Az INTERSPAR-ban kaptam tollat. Igaz választék nem volt, csak kék színű. Nagyon tuti ez a toll! Köszi még egyszer, hogy felhívtad rá a figyelmünket.

    VálaszTörlés
  3. Erikám : köszi!!::))
    Zsimama: kedves vagy, köszönöm és örülök, hogy találtál tollat, érdemes még tovább keresgélned, hátha ráakadsz valahol színesre is, használd jó sokat ,mert az azt jelenti sokat varrsz::)))

    VálaszTörlés