2012. augusztus 16., csütörtök

Ötlet....


Pár évvel ezelőtt tartott közös varrásunk alkalmával olyan varrni valót találtunk ki, amihez jó tartást biztosító bélésre volt szükségünk. Jártamban- keltemben rábukkantam egy nagyon jól használható anyagra. Azóta már nagyon sokan vitték hírét , és sokan örömmel használják, de lehet, hogy még nem ismerik mindannyian , hát bemutatom.
Ez pedig nem más , mint egy felmosó 'rongy'. Na nem a klasszikus fajta , hanem már újabb változat , újabb típusú háziasszonyoknak kitalálva. :)
Kapható Rossmann , Lidl , és még valószínűleg sok más boltban is de én itt szoktam venni. Ami az árát illeti , mondjuk, hogy elfogadható : 250-300.- , mindenhol más, de sehol nem több háromszáz forintnál.
Én nagyon szeretem használni neszesszerekbe, faliképekbe, olykor-olykor táskákba. Takaróba természetesen nem való....több okból sem, de ezekre nem térek ki, mert ha csak az árára gondolunk ......
A Rossmannban cuki kis mintásakat lehet kapni , most madárkásat, de volt már kockás virágos, tehénkés, stb. Természetesen a mintájával nem tudunk mit kezdeni, de arra ügyeljünk, hogy  se a főrészen se a bélésen ne látszódjon át, ezért világos anyagból készülő mintadarabokban óvatosan használjuk!
A Lidl- ben kapható nem mintás hanem sima fehér de egy kicsit vastagabb a másiknál. A Rossmanban két vastagságú is van és méretben is különbözhet.
Ez a Lidl változat
most ilyen van a Rossmannban
Egy próbát megér , remélem tetszeni fog nektek is! 

Szép estét mindenkinek!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése