2012. szeptember 4., kedd

Fogyókúrás muffin........


Na ezektől biztosan nem fogok elhízni, de garantáltan senki sem:::)))
Elkészítésük kicsit tovább tart, mint egy kevert tészta elkészítése, de tartósabb - mindenféle tartósító szer nélkül - és mutatósabb is . Az egyik karácsonyi Tildas könyvből készült , bár két mérettel lehet megvarrni , én a nagyobbikat választottam , de a fenékrész bevarrása így is elég nehéz , mert kicsi a körív hogy kényelmesen lehessen a talp alatt forgatni. Azért nem adjuk fel , mert nem olyan egy foltvarró , és szépen lépésenként , meg-megállva körbevarrtam........ránc nélkül :::))) Mindezek után csak kitömjük majd beráncoljuk a tetejét , díszítjük és már kész is.

Varázslatos díszek, mesés tárgyak 




félkészen


szintén " sütésre " várva ::))

az első adag

egy következő muffin adag

muffin trió

levendulás muffinok

lavender muffin

lavender muffins


együtt a csapat




Na, és persze ezekkel a muffin csodákkal nem lehet jól lakatni egy családot, nekik is készítettem kicsit kalória dúsabb étket. Az én drága párom ilyet még nem csinált ,lefotózta a pizzát!!!  Ez akár viccbe illő jelenet is lehetne : " Drágám végre egy étel ami legalább jól néz ki!!!:::))) De persze nem erről volt szó , ezt bizton állíthatom mert ha anyukám és apukám is rendszeresen megdicséri a főztömet,- sőt apukám már olyan kijelentéseket is szokott tenni, hogy jobban csinálok  bizonyos étkeket , mint anyu - egyszerűen csak jó lett a vizuális kompozíció és ez emlékért kiált:::::))). Mellesleg a tésztát is én szoktam készíteni, ami persze  nem nagy mutatvány.

tonhalas pizza

Szép estét mindenkinek !

PilliMolli

1 megjegyzés: