13:53

Gondoltam.........


........most már jelentkezem. Sokat dolgoztam mostanában, minden nap elhatároztam, hogy írok egy kis bejegyzést, de nem így történt. Na, de itt vagyok és lássuk mi is készült a kis műhelyemben.
Elsőként pár neszesszer és hozzá tartozó zsepitartók.
necessaire


tissue paper holder and necessaire




Sokáig őrizgettem ezt a szép anyagot és úgy gondoltam ennél több díszítéssel nem szabad elvonnom a figyelmet az a mintáról.



És készülőben van két baba is, a kedvenc baba mintáimmal - az Amerikában igen közkedvelt Raggedy Annie mintával. A babatest anyagát még régebben festettem , sajnos már elfelejtettem , hogy milyen színnel készült ::((( mindent írnom kell úgy látszik , azzal meg csak az a baj , hogy elfelejtem hová írtam.
Sweet Annie

best friends

kukucs::))

az előkészületek
Még két nap van hátra az őszi szünetből , és kettőnél sokkal több elképzelésem van hogy hogyan töltsem el ezt a két napot::::))))

Szép estét kívánok!

PilliMolli


You Might Also Like

0 megjegyzés