2012. november 2., péntek

Gondoltam.........


........most már jelentkezem. Sokat dolgoztam mostanában, minden nap elhatároztam, hogy írok egy kis bejegyzést, de nem így történt. Na, de itt vagyok és lássuk mi is készült a kis műhelyemben.
Elsőként pár neszesszer és hozzá tartozó zsepitartók.
necessaire


tissue paper holder and necessaire




Sokáig őrizgettem ezt a szép anyagot és úgy gondoltam ennél több díszítéssel nem szabad elvonnom a figyelmet az a mintáról.



És készülőben van két baba is, a kedvenc baba mintáimmal - az Amerikában igen közkedvelt Raggedy Annie mintával. A babatest anyagát még régebben festettem , sajnos már elfelejtettem , hogy milyen színnel készült ::((( mindent írnom kell úgy látszik , azzal meg csak az a baj , hogy elfelejtem hová írtam.
Sweet Annie

best friends

kukucs::))

az előkészületek
Még két nap van hátra az őszi szünetből , és kettőnél sokkal több elképzelésem van hogy hogyan töltsem el ezt a két napot::::))))

Szép estét kívánok!

PilliMolli


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése