2012. november 3., szombat

Mi van velem??????


Rám nem jellemző módon , hamarabb jelentkezem mint vártam volna:::)))
Éjszaka sokáig varrtam, mert nem tudtam aludni , tömködtem a csillagokat , szalagozásra, díszítésre várnak még. Szintén vár egy doboznyi szívecske is hogy feldíszítsem , de valahogy a kedvem nem jött meg hozzá.
Viszont befejeztem a babákat , és a párna angyalkákat is. 
Raggedy smiles még pendelyben
itt már sikerült felöltöznie

nagyon csini lett:::)))

kis barátnője is kiöltözött

együtt a két jó barátnő

Sweet Annie

cuki a mosolya

angels

a párna angyalka
Hát ezeken dolgoztam ma , és még kipróbáltam egy új neszesszer fazont, de azon még dolgozom, így arról egy másik bejegyzésben mutatok fotókat. 
Még egy szép vasárnap vár rám mielőtt újra megkezdjük a sulit.

Addig is szép őszi estét mindenkinek!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése