2012. december 14., péntek

Egy kis karácsony.......


Másfél hete varrtam ezeket a ginger bread figurákat , csak most töltöttem fel képeket.

Nagyon bájosak lettek szerintem , méretüket tekintve elég kicsik : 8-9cm magasak.

Ilyenkor , karácsony közeledtén mindig feldíszítem a lakást . amit nagyon szeretek. Már több év gyűjtött díszeivel rendelkezem , ez több dobozt is jelent , de nem bánom mert minden dísznek , dekorációnak története van és jó visszaemlékezni . Levelező társaktól, barátoktól, kollégáktól kaptam sokat ezek közül , de jó párat magam is készítettem.  Megmutatom a kedvenceimet , hátha ötletet adhatok másoknak is.
ez az egyik nagy kedvencem , 1998-ban varrtam , papírtechnikával a kereten apró kása gyöngyökkel díszítettem.

Imádom a rénszarvas figurákat , ezt kb 3 éve varrtam 

Ez egy kis csendélet : a falikép ausztrál barátnőm ajándéka , a csizmák a tavalyi példányok a fiúknak (apa-fia) , és a rénszarvasokból egyik most is itt van a bejárattal szemben a másik már elköltözött::))
 A rénszarvasról írok még egy kicsit : nagyon  cuki szalvétán láttam a figurát, és próbáltam megvarrni , ez lett belőle. A teste 5 literes olajos flakon , a lábai falécek , a fejét is egy a  flakonba dugott faléc tartja. A talpa rá van csavarozva a falapra miután a csizmácskát ráhúztam. Nagyon élvezetes az elkészítése, garantáltan nem fog egyformára sikeredni, ami nem baj egyáltalán::))
Másik kedvenc : amerikai újságból készült kb 10 éve. Applikált és az összeillesztés kerámia gombokkal és szalaggal történt. A felfüggesztés egy ma már nem illatos fahéj rúd.

Már igazi ünnepi hangulatban vagyok , remélem szép fát sikerül az idén is vennünk , én szeretem az igazi fenyőt , de szívesen gyönyörködöm az igazán szép műfenyőkben is , viszont  , hogy nekem olyan legyen feldíszítve a Szent Estén ahhoz nagyon el kéne szegényednünk.
Ez azonban nem történhet meg::))

Nagyon szép hétvégét mindenkinek!
Pillimolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése