2013. február 7., csütörtök

Maszkabál.....


Ma farsang volt az iskolánkban. Idén harmadik alkalommal került megrendezésre jó pár éves kihagyás után. Évről évre több diák öltözik be és ez örömmel tölt el. Általánosságokat nem tudok mondani, hogy a középiskolákban ez a fajta program milyen érdeklődéssel zajlik , de nálunk elég nehezen indult be. A tanárok viszont annál lelkesebbek , és én optimistán nézek a jövőbe bízva abban, hogy még többen kedvet kapnak a jelmezesdihez::)) Kell tudnunk kikapcsolni egy kicsit és néha nem árt egy kis bohóság !
a diáksereg : ötletes jelmezek sokasága

és a tanárok : én sárgában vagyok::))
Jelentés a varrószobából : jó pár napja nem tudtam varrni mert .......nem is tudom miért ....csak.
De valamikor a múlt héten pár nyuszis szívecskét azért tömögettem , készen még nincs , de hát ugyebár meg fog várni::::))))
Készült pár újabb kilincs macsek is kb két hete , úgy látszik sikere volt a boltban...ennek örülök.



Mindenkinek nagyon szép estét kívánok!

PilliMolli



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése