2013. március 12., kedd

Aktív szombat.........

...........meg is lett a böjtje. Múlt hét szerdától vagyok beteg - újra......Szombatra már nagyon jól éreztem magam .....gondoltam egy kicsit tevékenykedek.....persze csak otthon......de kár volt .......már ami az állapotomat illeti. Egész nap aktívan tettem-vettem, egy kis takarítás , főzés , és varrás. Azonban estére megbosszulta magát az én nyughatatlan lelkem , mert teljesen elölről kezdődött mindaz ami a hét elején :orr folyás-torok fájás ,stb. nem részletezném - de még a hangom is elment vasárnap estére - talán ez annyira nem is volt baj az otthon lévőknek::))) Én viszont így tanítani nem tudok mert már tükrözték a torkomat és nem szeretnék még egyszer ezen átesni - azt mondták tanár betegség , de  évente kétszer mindig elvesztem a hangomat:::(((
Szóval szombaton a lila virág mellett befejeztem még pár félkész dolgot . Ma kezdtem volna a művészetis gyerekekkel a modulos órámat (sajnos ebből jövő hét lesz), és pár mintadarabot készítettem , illetve ötletadót.
A kép érdekessége hogy pólók és ingek szebb részeiből van , csipkék, gallérok, hímzések és gombok. Géprongy hulladék gyanánt kaptam , a gyerekeknek is lesz minden csuda dolog a zsákban . Az enyém csak ötletnek készült , és nekik kell majd tovább gondolni .
wall hanging from T-shirts ang shirts
close up view
 
Remélem a diákok munkáiból is tudok kincseket mutatni ....pár hét múlva.

Szép és egészséges hetet mindenkinek!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése