2013. március 10., vasárnap

Befejeztem.......


............végre tegnap befejeztem Emesének a képet. Beleszeretett egy általam is nagyon kedvelt faliképembe és ő is kért egy hasonlót. Örömmel álltam neki a varrásnak bár eltartott jó pár hétig míg aztán tegnap pontot tettem a végére ...illetve csomót :::)))) Az alap ötletet az interneten láttam évekkel ezelőtt , minta nem volt de ehhez nem is nagyon kellett . A 3D-s virág teszi különlegessé ezt a képet és talán az is , hogy a sajátom, általam festett anyagokból készült és a színek kissé visszafogottak , fáradtak és összhatásában jól eltalált....... ezt most minden nagyképűség nélkül mondom , mások véleménye alapján. Kolumbus festékkel festett 'selyem' molinó anyagok voltak , sajnos azonban már ilyen anyagot nem tudunk beszerezni :::(((((
Emese más anyagokat választott , nagy vonalakban mégis hasonló lett .......a megrendelők sokszor nehezen tudnak elvonatkoztatni az eredeti verziótól .
ez az én képem a festett anyagokkal

és ilyen lett Emesének

3D flower
Egy pár fázis lépést teszek fel a tutorialba is hogy aki kedvet érez egy hasonlóhoz lássa milyen egyszerű:::))))

Szép vasárnapot mindenkinek!

PilliMolli

2 megjegyzés: