2013. március 9., szombat

Nőnap......

........Nemzetközi Nőnap.......manapság mindennek van 'napja' ......bár ez régi 'ünnep' és az ideológia ami mögötte van nekem tetszik ,de mára már ezt kevesen ismerik ......és talán ezért van az , hogy sokan nem szeretik , hogy csak ezen az egy napon vagyunk nők. Én azon szerencsések közé tartozom akiknek nem kell egy évet várni , hogy virágot kapjak mert sokszor kapok az én kedvesemtől 'csak úgy' minden alkalom nélkül is szép kis csokrokat......Az idén első alkalommal drága kis fiamtól külön is kaptam egy szép szál szegfűt . A példa ragadós lesz remélem és ő is követi az apja jó szokását , mert akkor imádni fogják a lányok:::)))
És ami az idén újdonság volt , hogy édeni finom csokoládét kaptam a virág mellé. Mindenképpen  meg kell hogy ismerje mindenki a CSoKiss Manufaktúrát!!!!! Úgy két hete ismertem meg Erikát , aki készíti ezeket a különféle ízű, mennyei finomságokat . Elhívtuk őt a közös varrásunkra, ahol hatalmas sikere volt , és most a férjem már tudja hol kell bolti bon-bonok helyett igazi ínyencséget venni . Sajnos még nincs honlapjuk mert annyira újak , de ha lesz mindenképpen megosztom mindenkivel.
kedvencem a tulipán 
a csoiki guszta csomagolásban

és külön




Különleges ízek rejlenek mindegyikben külön-külön::))

Szép hétvégét mindenkinek!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése