2013. április 8., hétfő

Nyílhegy egy kicsit másképp......


Ugye sokszor vagyunk úgy, hogy gyűjtő életmódunk során elfelejtjük , hogy mi mindenünk is van.....Így voltam - vagyok  ezzel én is.....Tegnap erős vágyat éreztem egy kis rendrakásra a műhelyemben és rábukkantam egy régi amerikai levelezőtársam által küldött füzetecskére......na-mármost ez a füzetecske egy olyan blokk elkészítését taglalja ami kísértetiesen hasonlít a szombaton varrt blokkunkhoz ........és tényleg : az alap elgondolás ugyan az csak a nyílhegy helyén négyzet lesz és így nem csillag formát  eredményez az összevarrás hanem kicsit szögletesebb formát. 
Az elkészítés könnyebb .... hát nekiláttam ma és csináltam egy képes útmutatót - tutorialt belőle.
Használjátok sikerrel és örömmel::))))
a mai blokk

és a szombati

Szép estét mindenkinek!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése