2013. október 24., csütörtök

Első látásra szerelem 


Így vagyok némely Tildas figurával . Mindig izgatottam várom az újabb könyvek megjelenését ,de bevallom nem irigylem a szerzőt mert nem lehet könnyű mindig újat és lehetőleg bombasztikusat kitalálni minden egyes számban. De hát gondolom a szerződés köti őt és alkotni kell ha jön az ihlet ha nem ::)))) Nos , az idei téli könyv - bár még kis hazánkban meg sem jelent és külföldön is csak előjegyezhető - már az interneten elérhető kedvcsináló formában . Szó  mi szó ebbe az angyalba beleszerettem és az Unicorn oldalán megleltem a mintát és ma este neki is láttam hogy megvarrjam magamnak. Ekkora élvezettel már régen készítettem Tildas figurát. Hozzáteszem, hogy olyan szinten szelektálok már a könyvek megjelenésénél, hogy a legutóbbit nem is vettem meg magamnak mert annyira nem tetszett . De ezt biztosan nem hagyom a boltokban.
a kabátka bébi plüssből készült - jó kis foszlós anyag

gombokat fogok még a kabátkára varrni



Múlt hétvégén kirándulni voltam külhonban - Olaszországban . 
Szakmai és turista kirándulás volt egyben - Vicenzában jártam többed magammal és a fél Bakancsos társasággal.  A szakmai kiállítás előtt - közben és után jártunk Velencében , a Garda tónál és Páduában is. Gyönyörű helyek egytől egyig csak sajnos kevés idő jutott mindegyikre . Remélem eljutok még ide máskor is mert nagy élmény volt minden tekintetben .
a Szent Márk téren : Orsival és Piroskával.

Sóhajok hídja

a bizonyíték, hogy én is jártam ott - kicsit életlen a kép de ez az egy van .


a Garda tónál

Garda tó - a sirályok birtokba vették a bástyát ::)))

Fél Bakancsos csapat - a másik fele nagyon hiányzott ::))

Orsi barátnőmmel - ez egy egy gombócos fagyi volt!!

Szép estét mindenkinek!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése