2013. október 29., kedd

Őszi Tildas találkozó

Hétvégén újra összejött a Tildas csapat egy kis karácsonyi készülődésre. Bevallom sosem gondoltam volna, hogy valaha erre sor kerül , bár nem is gondolkoztam azon , hogy az év egy más időszakában is varrhatnánk egy jót. Minden esetre nagyon tartalmasan töltöttük ezt a nem egészen három napot. Varrtunk hóembert , gömböcskéket , fenyőfás díszt , Tildas korcsolyás angyalkát , sütőtököt és még mindenfélét, amire otthon nem jut idő . Sajnos szervezőként sosem tudok ott varrni mert a gondolataim - hogy minden rendben menjen - más fele kalandoznak és nem megy az elmélyedés , viszont nagyon élvezem nézni ahogyan mindenki más rajtam kívül csak öltöget és öltöget és születnek a szebbnél szebb dolgok . 
Margitka és a hóember

Orsi türelmesen figyel

a csapat ::)))

az elkészült szépségek

Hóemberkék jól bírták a kivételesen meleg időt ::))

csendélet



alma ruhában ?????

télre készülő angyalok
volt egy kis horgolás is, amit  Margitka csodaszép táskái ihlettek - Ez is Margitka egyik gyönyörű munkája
country stílusú gömb dísz

a szintén country stílusú hóember

Orsitól ezt a helyes rénszarvas díszt tanultuk

Margitka sütőtököt is varrt

ezt az ajtó kilincsre akasztható dekorációt én tanítottam

volt egy kis neszi varrás is


Enikő kékben álmodta meg a karácsonyt - nagyon jó lett

Rókaálarcos malacka jelmezbe bújt Rudolf ::)))

Magyar Márti csodaszép elegáns gömbje

csini gömb félkészen

alma kabátban ???? mire is jó ez ????? még nem jöttem rá de jól néz ki



Hát ennyi mindent készítettünk ! 
Szép napot mindenkinek!
PilliMolli

2 megjegyzés: