2013. december 28., szombat

Nóri babája

Bele sem akarok gondolni, milyen régóta nem írtam bejegyzést. Mozgalmas volt ez a hónap mindenféle szempontból. A felsorolás hosszú sorokat emésztene fel, ezért ezzel most nem bajlódok és nem is biztos, hogy másokat érdekelne. 
Így csak címszavakban : volt egy kis vásározás, annál több hét betegeskedés , majd a lezárás : a karácsony. Most a pihenés időszaka tart , amit teljes mértékben próbálok kihasználni. 
Remélem mindenki számára olyan nyugalmasan és kellemesen telt az ünnep, mint nekem. Sok szép ajándékkal lettem gazdagabb, ám ami a legeslegjobb mind közül : az áhított fotósátram és a csepegés mentes ragasztópisztoly!!!!! Bár még egyiket sem vetettem próba alá, nagyon örülök nekik.
Karácsonyra rendeltek tőlem egy nagyon helyes tíz éves kislánynak babát. Lelkesen varrtam és a végeredményt sajnos a fotó nem adja olyan jól vissza, mint az a valóságban volt. A kicsi lány kívánságai szerint készült minden  a babán. 
fekete rövid hajat kért rá

kék -fekete ruhában

kis táskával -


krek gombbal a táskán -

pöttyös anyagból, mint a ruhácskát -

és ő lett belőle :)))

Remélem Nórikának is annyira tetszett , mint amilyen örömmel készült.

Legyen nagyon szép az év végénk!!!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése