2013. december 30., hétfő

A műhelyem újévi ajándéka

- nem más, mint hogy rendbe tettem, és most lélegzik . Három napig pakoltam ki és be , ide és oda és most készen vagyok . Hihetetlen mennyiségű mindenfélét fel tud az ember halmozni , ami csak ilyenkor derül ki . Kidobásra került két nagy zsáknyi felesleges lim-lom , egy nagy doboz megy a klubba , két szatyor sulimenet lesz és jó pár kiadvány eladásra kerül, míg egy harmadik szatyor a bakancsos csapat találkozóján fog végső útjára érni. Teljes mértékben elégedett vagyok, ez nagy eredmény tőlem , hiszen évekig mindent félretettem mondván a szokásos szlogent : jó lesz még valamire . Ugye ismerős????
Holnap már szeretnék újból varrni , így most ismét egy karácsonyi megrendelést mutatok : egy kedves visszatérő megrendelőm kérte ezeket a Tildas manó lányokat - ő ilyeneket ad a barátnőinek ajándékba minden alkalommal ,  mármint ilyen Tildas figurákat. Jó a barátnőinek!!!!!!!






Boldog új évet kívánok mindenkinek és jó bulizást holnapra!

PilliMolli

1 megjegyzés:

  1. Ez nagy munka! Én a nyáron próbálkoztam ezzel több-kevesebb sikerrel. Már lehetne újra kezdeni...BÚÉK

    VálaszTörlés