2014. február 5., szerda

A nagy maci project 2


És most jöjjön a következő maci család , amit ígértem . Kajla fejű, de imádni való pofija van . Őket ruhaügyileg nem variáltam mert ez a két féle filc anyag annyira különleges volt - még nem láttam ilyen színűt és mintájút egyben - hogy így maradtak. Minden anyagnak,amik éveket várnak a felhasználásra , egyszer eljön az ideje és így lett most ezekkel a csíkos és pöttyös darabokkal is.
Irigylem azokat az embereket , akik tudatosan tudnak alapanyagot vásárolni amikor betévednek egy " kincses" barlangba - nevezetesen ez a hely egy foltvarró és textiles ember számára a méterárú bolt. Én nem tudok ellen állni a gyönyörű anyagoknak, mintáknak , színeknek , ezért tűnik a műhelyem textil raktárnak . Ennek vannak előnyei és hátrányai : jó a nagy választék otthon , de az sosincs ami kéne ::::))))) A macikkal úgy jártam, hogy pont olyan macinak való anyagom nem volt : se színben se textúrában.........És amikor sürgős lenne , akkor a boltban sem kapni , valahogy persze lennie kellett és megoldódott a dolog , teljes mértékben azonban nem voltam elégedett a színnel - ez a garbós maciknál történt. 
'van valami baj????'

és a sálamat láttátok????

és az én sálamhoz mit szóltok?


és nagy család
Legközelebb újabb párost mutatok be , addig is szép estét mindenkinek!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése