2015. január 16., péntek



Egy ing története

Minden ingnek az életében eljön az a pillanat, amikor felveszik és hordani kezdik. Tudni kell rólam, hogy nem szeretek inget hordani, nincs is talán csak egy-két darab a gardróbban nálam. Ám úgy tíz évvel ezelőtt megláttam és beleszerettem ebbe a nevezetes ingcsodába. Gondoltam – hű ilyen aztán nem jön velem szemben sohasem az utcán. Nem is jött, de én sem mentem benne szembe senkivel – mert sosem vettem fel. Hogy miért azt magam sem értettem soha, lehet, hogy féltem benne megjelenni, pedig igazán különleges egy darab. Aztán később meg már a gomblyukak túl messze voltak a gomboktól és nem erőltettük a találkozást. Ettől az ing az még mindig nagy becsben volt és minden költözést túl élt. Most, hogy ismét a kezembe került, eljött az ideje, hogy kezdjek vele valamit és hasznos része legyen az ing társadalomnak. Megszületett az ötlet, bár az már egy ideje kialakulóban volt, inkább azt mondanám, hogy az ötlethez meglett a minta – mármint a szabásminta. Azt gondoltam ugyanis, hogy neszesszereket fogok varrni belőle.  Sokáig tartott a tervezés, de megérte, elégedett vagyok a végeredménnyel.
A képecskék régmúlt idők híres színésznőit ábrázolják, talán a fiatal generáció nem is hallott róluk és bevallom én sem mindegyiket ismerem fel, de attól még különleges. Összesen 32 darabot tudtam kivágni az ingből így korlátozott számú – számozott példányok lesznek. Kuriózum a javából .:)
a prototípus félkész állapotban








 És hamarosan megláthatjátok a képes változatot is!

További szép estét!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése