2015. február 4., szerda

Szombathelyen jártam

Régi tartozásomat szeretném megadni mindazoknak akikkel egy nagyon kellemes napot tölthettem Szombathelyen - még december elején. Pirike és nagyon kedves foltvarrós csoportja hívott el, hogy megtanítsam a 'Lili tündérlány' babámat. Talán emlékeztek rá , ő az aki lila ruhácskájában tündökölt varázspálcáját szorongatva kis kezében. 
Neki is láttunk kora reggel, és bevallom ez a baba nem az egyszerűbbek közé tartozik, azonban a lányok kitartó munkája meghozta az eredményt. Többen sikeresen befejezték , de akik mégsem azoknak is már csak kevéske munka maradt otthonra. 
Mivel karácsony előtt álltunk, készítettem egy karácsonyi hangulatba öltöztetett Lilit is, szerintem ő is gyönyörű lett. 
A mintát , melynek az eredetijét a tervezőtől:Annie Smith-től rendeltem meg, kissé átalakítottam és így került bemutatásra. 






















Legyen szép holnapunk!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése