2015. február 5., csütörtök

Névadó

Újszerű élményben volt részem múlt héten: névadó ünnepségen voltam a családdal. Emlékszünk még erre az eseményre egyáltalán? Mindenesetre érdekes volt-és inkább nem írok erről mert ezt a blogot nem erre találtam ki. Viszont mégis megemlítem mert élmény volt és az ajándék amit a kicsi lánynak vittünk az témába vág. Babácskát varrtam neki, új fazont, és szerintem nagyon cuki lett. Lévén a kis lány még nincs egy éves próbáltam olyan összeállítást készíteni, ami egy ilyen korú babának való. Tudjuk: ne legyen rajta semmi olyan amit lenyelhet, a végtagok jól be legyen erősítve, a haja  stabilan rögzített, stb. Persze legyen még pihe-puha és bájos. Igyekeztem ezeket a kritériumokat szemelőtt tartani és így született meg az a babácskám.
 De egy baj van: még nem találtam megfelelő, hozzáillő nevet. A név választás mindig  hosszú folyamat nálam, mint ahogyan a gyerekünk nevét sem egy perc alatt találjuk meg. Esetleg az ötleteket szívesen venném. 
Eleinte azt gondoltam, hogy a gyerekeknek kell a babájukat elnevezni, de a vásárok alkalmával rájöttem, hogy szeretik ha van már neve egy babának. Sokkal nagyobb örömmel nyúltak a babáimhoz miután anyukájuk megmondat a címkére írt nevüket. Érdekes tapasztalat ez.



Szép napot mindenkinek!

PilliMolli

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése